40
Seadsime eesmärgiks konstrueerida uus 40-jalane jaht, millesse on koondatud kõik kõige värskemad uuendused, säilitades samas Javier Soto Acebali disaini elegantsi. Nii sündis Solaris 40 ning seda uut projekti iseloomustavad arvukad edasiarendused nii laevakere talitluses kui ka mugavuses meresõidul. Võttes alustuseks vaatluse alla laevakere, on Solaris valinud eriti hea ujuvusega kerekuju, millele on iseloomulik väljapeetud, laevakere keskosani kulgev vööritääv.
44
See jaht on seadnud uue turustandardi; ta on ainus 13,5 meetrit, mis on projekteeritud ja ehitatud kiireks sõitmiseks koos vähendatud meeskonnaga, kuna kõik liinid viivad roolimehe käeulatusse vaid kahe vintsini. Paati saab kasutada kruiisimiseks ja võidusõiduks, valides täielikult süvistatava põhipurjega reisija ja asümmeetrilise spi kasutuselevõtu jaoks vintsid. Teki paigutus sisaldab mahukat purjekappi, suuri kokpitikappe ja päästeparve iseseisvat panipaika.
47
Selle jahiga on standardid antud segmendis viidud uutesse kõrgustesse; tegemist on ainsa, vaid 13,5-meetise jahiga, mis on projekteeritud ja ehitatud kiireks seilamiseks vähendatud meeskonnavajaduse juures, kuna kõik soodid jooksevad kokku vaid kahe vintsini asukohaga mugavalt jahi juhi käeulatuses. Jaht on oma, peapurje täies koosseisus integreeritud juhtsüsteemiga ning ebasümmeetrilise spinnakeri tuulde seadmiseks koomingul paiknevate vintsidega ühtviisi hästi oma sõiduvees kasutamiseks nii lõbusõitudeks kui ka võistluspurjetamiseks. Teki konfiguratsioon hõlmab ruumikat purjekappi, suuri kokpiti panipaiku ja eraldi hoiuruumi päästeparve jaoks. Jahi laius on 4,18 meetrit, jättes ruumi suurele ahtrikajutile laiade üheinimesevooditega. Laevakere, mille kõige laiem tala on viidud ahtrisse, ning kaksiktüürid tagavad maksimaalse tõhususe mis tahes kreeninurga all.
50
Solaris Yachts käib pideva arengu ja uuenemise teed, mis on praeguseks realiseerunud Solaris 50’ mudelis, mida teile hea meelega esitleme.
Solaris 48’ ja 50’ mudelite edulugu on kestnud juba aastaid ning ajaga kaasas käimiseks võtsime ette uute veeliinide disainimise. Selle projekti tulemusena valmis uus Solaris 50’ kogupikkusega 15,50 m ja laiusega 4,78 m.
Uuenduslike veeliinidega kaasnes ahtriosa pikenemine. See lahendus võimaldas kaksiktüüride kasutuselevõtu. Lisaks õnnestus meil projekteerida pikisuunalise juurdepääsuga boks julla jaoks, mis on sellesse suurusklassi kuuluvate jahtide puhul esmakordne. See täiendus hõlbustab spetsiaalsesse veekindlasse boksi dokitud julla kasutamist.
55
Solaris 55 on loodud vastama ka kõige nõudlikumate klientide vajadustele, kes lähenevad purjetamisele pigem sportliku soorituse võtmes ja vähendatud meeskonnavajaduse juures. Ettevõtte oma tehnikaosakond koostöös laevaehitusinseneri Javier Soto Acebaliga töötasid Solaris 55 mudeli peenhäälestamiseks kõige pisemate detailideni tervelt neliteist kuud eesmärgiga hõivata liidriroll 16-meetriste kategoorias nii jahi esteetilisuse kui ka funktsionaalsuse aspektist.
60
2020. aastal toodi turule Solaris 60. See mudel pööras uue lehekülje purjejahtide ehitamise ja projekteerimise epopöas ning jätab oma jälje laevaehitusele selles segmendis vähemalt järgmiseks aastakümneks. Solaris 60 on inspireeritud Mini-Maxi kontseptsioonist, mis väljendub sportlikus purjejahis kogupikkusega 18,31 meetrit. See pikkus võimaldab osavõtu avamereregattidest Mini-Maxi klassis, sealhulgas igal aastal Porto Cervos toimuvast põhiregatist.
72C
64RS
Uus Solaris 68’ mudel loodi tuginevalt kaugsõiduks ettenähtud purjejahtide projekteerimisest ja konstrueerimisest omandatud kogemuste pagasile. Isegi sellise, ülikõrgete jõudlusnäitajatega kere juures sai optimaalse mugavuse tagamise eesmärgil võimalikuks masinaruumi, paakide ja muude süsteemide paigutamine salongi põranda alla. Sellisena on võimalik siseruumide paigutus vastavalt omaniku soovidele ja vajadustele. Teki konfiguratsioon võimaldab navigeerimise vähendatud meeskonnavajaduse juures mis tahes ilmastikuoludes.
68RS
Uus Solaris 68 ’on pikaajalise navigatsiooni purjejahtide projekteerimisel ja ehitamisel saadud kogemuste tulemus. Otsus koondada masinaruum, mahutid ja süsteemid salongipõranda alla tagab optimaalse mugavuse isegi suure jõudlusega kere korral. Iga paadiomaniku nõuetele vastamiseks saab välja töötada erinevaid sisekujundusi. Teki paigutus võimaldab navigeerida isegi väikese meeskonnaga kõikides mereoludes.
74RS
Solaris 74RS mudeli sünd pööras ühtlasi uue lehekülje ka Solarise ajaloos. Meie 22-meetriste jahtide projekteerimine ja arendamine on aastate jooksul jätnud oma jälje ka laevatehase kuvandile: Solaris on loonud hulga, järjest uuenduslikumaid ja suurema jõudlusega mudeleid. Iga Solarise jaht on loodud vastama täpselt omaniku vajadustele ja ambitsioonidele ning Solarise jahte iseloomustab ühtviisi nii absoluutne töökindlus kui ka kasutuslihtsus ka kõige pikematel ja raskematel marsruutidel avamerel.
80RS
Solaris 80RS mudel töötati välja pikemate avamerereiside tarvis. Avarad pinnad tekil ja ruumid allpool tekki omandavad erilise tähenduse. Masinaruumi kohal paiknevas einelas katusekõrgenduse all, mille aknad võimaldavad rõõmu lummavatest merevaadetest ning täidavad salongi sätendava valgusküllusega, leiate end täiesti erakordse miljöö rüpest.
111RS