Solaris

40

Meie eesmärk oli välja töötada uus 40-aastane jaht, mis sisaldaks uusimaid uuendusi, säilitades samal ajal Javier Soto Acebali kujunduse. Nii sündis Solaris 40 koos arvukate arengutega, mis eristavad seda uut projekti nii kere jõudluses kui ka mugavuses merel. Alustades laevakerest, on Solaris valinud äärmiselt ujuva vööri, mida iseloomustab peen lõug, mis lõpeb kere keskel.

44

See jaht on seadnud uue turustandardi; ta on ainus 13,5 meetrit, mis on projekteeritud ja ehitatud kiireks sõitmiseks koos vähendatud meeskonnaga, kuna kõik liinid viivad roolimehe käeulatusse vaid kahe vintsini. Paati saab kasutada kruiisimiseks ja võidusõiduks, valides täielikult süvistatava põhipurjega reisija ja asümmeetrilise spi kasutuselevõtu jaoks vintsid. Teki paigutus sisaldab mahukat purjekappi, suuri kokpitikappe ja päästeparve iseseisvat panipaika.

47

Selle uusima mudeliga ületab Solaris enda seatud standardeid. Solaris 47 on esimene ja ainus selle suurusega mudel, mis ühendab kõik funktsioonid ja uuendused, võimaldades suure jõudlusega paati hõlpsasti sõita ka väikese meeskonnaga: süvistatav rada isekleepuva noa jaoks; ainult 2 vintsi tüürimehe juures, millega saate kõiki ridu juhtida; külaliste ja meeskonna alade selge eraldamine; spetsiaalne hõlpsasti ligipääsetav päästeparveruum; veekindel suur ja funktsionaalne purjekapp; pakkumise garaaž pakkumise ja päramootori hoidmiseks.

50

Pärast 2006. aastal esmakordselt kasutusele võetud 48-jalaga edu, mis on kõigi omanike, disainerite ja inseneride jaoks endiselt disaini, jõudluse ja funktsionaalsuse näide, uuendab Solaris 15-meetrise turu väljakutset murranguline uus Solaris 50. Uue 50-jalajahiga soovib Solaris jätkata Solaris 48 edu.

55

Solaris 55 on loodud rahuldama ka kõige nõudlikumaid kliente, kes vajavad jõudluspurjetamist isegi väiksema meeskonnaga. Ettevõttesisene tehniline osakond on koos mereväearhitekt Javier Soto Acebaliga töötanud neliteist kuud selle projekti viimistlemiseks kõige väiksemate detailideni, tagamaks, et 55-st saab tänapäeval 16 meetri kategoorias võrdlusmärk maailmas esteetika ja funktsionaalsuse osas.

60

2020. aastal käivitatakse Solaris 60. See mudel tähistab paadi ehitamise ja kavandamise viisi ning see mõjutab järgmise kümne aasta merekujundust.
Solaris 60 on inspireeritud ideest luua Mini-Maxi, suure jõudlusega purjekas, mille kogupikkus on 18,31 m. See pikkus võimaldab osaleda avamerevõistlustel, Mini-Maxi klassis, sealhulgas igal aastal toimuval Porto Cervo põhiturniiril.

64RS

Uus mudel Soto Acebali joonistuslaualt … Solaris 64 RS.
Ta esindab ülimalt uuenduslikku jahti jõudlusreiside maailmas, millel on 360 -kraadiste akendega kõrgendatud salong, kust avaneb parem panoraamvaade, ja keskse masinaruumi, mille kaks tagumist kajutit on isoleeritud masinate ja süsteemide mürast.

68RS

Uus Solaris 68 ’on pikaajalise navigatsiooni purjejahtide projekteerimisel ja ehitamisel saadud kogemuste tulemus. Otsus koondada masinaruum, mahutid ja süsteemid salongipõranda alla tagab optimaalse mugavuse isegi suure jõudlusega kere korral. Iga paadiomaniku nõuetele vastamiseks saab välja töötada erinevaid sisekujundusi. Teki paigutus võimaldab navigeerida isegi väikese meeskonnaga kõikides mereoludes.

74RS

Solarise ajalugu on leiutatud Solarise 74RS sünniga. Aastate jooksul on meie 22-meetriste jahtide disain ja arendus jätnud õuele oma jälje: Solaris on loonud mitmeid mudeleid, olles alati uuenduslikumad ja toimivamad. Iga Solarise jaht on rahuldanud omanike vajadused ja ambitsioonid, pakkudes usaldusväärset ja lihtsat avamerel sõitmist.

80RS

Solaris 80RS on mõeldud pikema sinise veega sõitmiseks. Teki kohal ja all olevatel heldetel aladel on eriline tähtsus. Söögikohale on välja töötatud ainulaadne keskkond, millest allpool asub masinaruum, üleval aga katuseluugi aknad tagavad igakülgse merevaate ja loomuliku valguse, mis paneb interjööri särama.

111RS